גסטרוליין מכונות ברד

גסטרוליין מכונות ברד

פותחים בית קפה, מסעדה, דוכן מזון או עסק אחר שדורש מכם ציוד מטבח ומסעדות מקצועי?.

יש לכם מטבח חיצוני מנירוסטה אצלכם בבית ובא לכם לשדרג אותו בכמה רמות? באתר האינטרנט גסטרוליין תוכלו למצוא מגוון של מכונות וציוד מסעדות ובתי קפה. בגסטרוליין מוכרים מכונות ברד, מכונות קרח, מכונות שתייה, משטחי צלייה, מכונות סוכר, אינדוקציות, מקררים ובקיצור כל מה שאתם צריכים בשביל העסק החדש שלכם או המטבח הביתי בחצר.

 

אז למה שווה לרכוש מכונות ברד דרך גסטרוליין?

ראשית כל החברה מייבאת כבר קרוב ל-30 את הציוד הכי איכותי למסעדות, מזנונים, ברים, פיצריות ובתי קפה. שנית, כל המוצרים מגיעים עם אחריות מלאה ובמקרה של תקלה לחברה יש מעבדה מיוחדת שם מתקנים את המוצרים ומחדשים אותם במידת הצורך. השירות של החברה הוא שירות אמין, הגון ואיכותי לאורך כל הדרך מתהליך התאמת המוצרים לעסק שלכם ועד תהליך הרכישה וגם אחרי זה יש ליווי צמוד.

 

מכונות ברד גסטרוליין בין המוצרים הכי מבוקשים בישראל!

כולנו יודעים שהקיץ הישראלי הוא קיץ חם, לח ומעייף. כל הליכה ברחוב בחודשים יוני עד ספטמבר גורמת לכולנו לרצות להתרענן באיזה משקה צונן כמו ברד צבעוני או אייס קפה. זו הסיבה שמי מאיתנו המחזיק בעסק בו מוכרים מזון ומשקאות בוחר לרוב להשקיע במכונה או בכמה מכונות ברד איכותיות עם 1,2 או 3 ראשים כדי שנוכל למכור לקהל הישראלי משקה קפוא מפנק. המכונות של גסטרוליין הינם מכונות מעוצבות, גדולות והמייצרות את הברד הכי טעים שיש עם דגש על אחידות בטעם, מרקם מושלם וטמפרטורה קרה המותאמת באופן ספיציפי לאקלים הישראלי. ניתן לבחור בין מכונת ברד עם ראש אחד, שניים או שלושה, את הכל החברה מספקת לכם במחיר עלות. גם אם ברצונכם להנות ממכונת ברד אצלכם בבית, כך תוכלו להנות משלל משקאות עם או ללא אלכוהול כשאתם מארחים, מארגנים ימי הולדת ועושים על האש. המגוון הוא עצום ויש המון מתכונים של משקאות קפואים אותם ניתן לאמץ.

 

גסטרוליין מכונות ברד