תותח קצף למסיבות ואירועים

מסיבת קצף – התותחים שלנו מתאימים לשימוש חיצוני, הנוזל אינו מזיק כלל ואינו מלכלך.

למסיבות יום הולדת לילדים, מסיבות ימי הולדת למבוגרים, אירועי חברה, מרכזי נוער ועוד הרבה…

אז אם אתם מחפשים לקחת אטרקציה יוצאת דופן ומגניבה כדאי לכם להזמין עוד היום.

אז כמה עצות ורעיונות כלליות – אתם הולכים להירטב בכל מקרה, אז עדיף להביא בגד ים.

תותח קצף להשכרה מגיע עם מפעילים כולל סבון נעים ומדליק עד שעתיים או 70 ליטר {היחידים שנותנים כמות מטורפת של סבון}.

תוכלו להנות מתותח קצף למסיבות בריכה בקיץ החם בנוסף אפשרות למקם בתוך כל מקום אחר פתוח או סגור.

השכרת תותח קצף לאירועים – מגיע עם נוזל קצף אורגני {ניטרלי} שלא מזיק לעור, לא צורב בעיניים, לא מזיק לבגדים.

לגבי מקומות מסיבות ואירועים.

יש לנו מספר תותחים הכי חזקים שיש והכי בטיחותיים כמו כן אישור מהנדס חשמל
צמוד כדי להבטיח את מלא הבטיחות הנדרשת, התותחים שלנו מייצרים כמויות גדולות של שלג יותר מכל
תותח אחר וזאת בגלל שהוא בנוי מחלקים איכותיים וברמת אבזור גבוה.

אפשר למקם את התותח בכל מקום שתרצו בחוץ בפנים בבריכה על דשא ואפילו על אספלט.
כל מה שנדרש זה מקור מים וחשמל זמין וקרוב למיקום הרחבה שתבחרו…

חברת ימבמבם מציגה תותח קצף למסיבות ואירועים
אטרקציה מטורפת לכל סוגי האירועים… !
להזמנות חייגו… 0524492267

להזמנות חייגו 052-4492267

שלח לנו מייל

למסיבות קצף במרכז

האם אתה מודע לשיגעונות האחרונים של כמה מסיבות יצירתיות באמת? האופנה החדשה שיצאה לרחובות היא מסיבות קצף של תל אביב והמרכז וזה טרנד המסיבות שנמצא כאן כדי להישאר. זוהי דרך חדשה לאפשר לאורחים חוויה חדשה ומהנה שלא הייתה כמוה. מסיבות הקצף הופכות במהירות לאופציית הבילוי החדשה של בני הנוער. עם כל כך הרבה אפשרויות ווריאציות לבחירה, יש משהו שימצא מתאים לכל סוג של מסיבה או אירוע. זה יהפוך מסיבה רגילה בתל אביב והמרכז  למשהו הרבה יותר מהנה לכולם! תחשוב על זה כדרך בטוחה ומהנה לארח טונות של אורחים מכל הגלאים בבת אחת המאפשרת שעות של משחק, ריקוד, צחוק ומסיבה בכמה מטרים של קצף מבעבע.

זה לא משנה מה המיקום כי ב- ימבמבם אירועים יש לנו משהו שיכול להתאים לצרכים של כל אחד. בין אם מדובר בסביבה של בר מקורה או מסיבת קצף בחצר האחורית של תל אביב והמרכז הכוללת גם ריצה בבועות ובקצף, ימי שדה בבית הספר, אירועי בר מצווה, פסטיבלי מוזיקה, קונצרטים, מסיבות בריכה, מלון או אתרי נופש, התרמה, מסיבות יום הולדת לילדים ועוד. ההזדמנויות הן אינסופיות מכיוון שאנו יכולים להתמקם כמעט בכל מקום, בהתאם למקום שאתה שוכר. יש לנו כמה מחבילות מסיבות הקצף המגניבות ביותר הקיימות וגם כאלה הניתנות להתאמה אישית במידת הצורך. התקשר למשרדנו עוד היום כדי לדון בתאריך הבא שלך למסיבות קצף בתל אביב והמרכז.

למה לבחור בנו למסיבת הקצף שלך בתל אביב והמרכז

במשך שנים, ימבמבם אירועים כבר אספקת כיף בכל רחבי העיר הגדולה של תל אביב והמרכז וסביבותיה באלפי אירועים שונים. אנחנו יודעים מה צריך כדי לערוך מסיבת קצף בתל אביב והמרכז, אז למה שלא תשכירו מהטובים ביותר. אחרי הכל, יש לנו את כל תותחי הקצף ברמה הגבוהה ביותר להשכרה ולבריכות מתנפחות. כמה מהם עם תאורת לד ורמקולי שמע מקצועיים בשביל רעיון המסיבה המטורפת ביותר שתחוו אי פעם.

כהורה, אתה בהחלט תהיה שיחת העיר בזכות מסיבת יום ההולדת של ילדך. זה בוודאי הופך להיות דבר חדש עבור הקהל המתבגר כי הם אוהבים את המסיבות האלה בשעת לילה מאוחרת עם המון כיף. הוסף כמה משחקים שיש לנו או את מגלשת מים כדי להגדיל את ההנאה עוד יותר. כל התותחים שלנו בדוקים ונבדקים על יכולות תפעוליות לפני האירוע שלכם. כמו כן, הבור המתנפח נבדק ומחוטא גם לפני ואחרי כל אירוע. עם שעות של קצף, זוהי בהחלט הדרך בעבור הילדים לשטוף את חום הקיץ בלואיזיאנה. הזמינו עוד היום את מסיבת הקצף בתל אביב והמרכז!

כיצד להזמין את השכרת תותחי הקצף תל אביב והמרכז

הזמינו עכשיו את השכרת תותח קצף , תל אביב והמרכז יודעת שהיא יכולה לסמוך שמסיבות הקצף שלהם יהיו ממש פשוטות ואיכותיות. פשוט עיין בכל האפשרויות או החבילות הזמינות שלנו כדי לראות איזו מהן מתאימה לצרכים שלך. זכור כי רוב האפשרויות מגיעות עם מספיק קצף לשעתיים של שימוש רציף, 4 אריזות אבקת קצף. תוכל לשדרג או להוסיף עוד זמן לאחר שבחרת את הפריט שלך. ההשכרות שלנו הן שירות “השאר ולך”, אך אם אתם זקוקים לאירוע בשירות מלא עם מלווה להפעלת מכונת הקצף, אנא התקשרו למשרדנו או בחרו מפעיל לאירוע שלכם. יש לדון במשרדנו על האישור למלווה על מנת להבטיח תזמון ותכנון לאירוע שלכם. הזמן מהטובים ביותר בכל הנוגע לעניין השכרת תותח קצף בעבור תכנון אירועים שתל אביב והמרכז אוהבים.

השכרת תותח קצף והובלה בתל אביב, המרכז והסביבה

עם השיגעון החדש למסיבות קצף בתל אביב והמרכז, אנו מספקים את תותחי הקצף שלנו בכל רחבי תל אביב והמרכז.  אתה יכול לסמוך ולהיות בטוח שתקבל את אחד הטובים ביותר בשוק בכל הנוגע להשכרת תותח קצף בתל אביב והמרכז. דאגנו להרבה אירועי ספורט, פסטיבלי מוזיקה, אירועי בת מצווה, ימי מים בבית הספר, מסיבות בר, אירועי מועדונים, מרוצים וגיוס תרומות לאורך השנים. סמכו עלינו כמו כל השאר בכל מה שקשור למסיבת קצף או לתותחי קצף. אנו אוהבים לחשוב על עצמנו כחלק מהמומחים המקומיים למסיבות קצף בתל אביב והמרכז.

כשאתה מחליט לארח את אירוע מסיבת הקצף הבא שלך עליך לקחת מישהו שיערבב את הקצף ויכניס את משאבת הסיפון כל 30 דקות במהלך הכנת הקצף. מנות הקצף פשוטות לערבוב וצוות המשלוחים הידידותי שלנו יסייע וידריך אותך ברגע שהכל יהיה מוכן לצאת לדרך.

שאלות נפוצות על תותחי הקצף

מה יוצר את הקצף?

תותח הקצף יוצר קצף שמרגיש כמו קצף אוורירי ונחמד שאינו דביק או בעל רטיבות של בועות סבון כמו שאתה חווה עם שמפו או ג’ל רחצה.  קל לשטוף בלי להשאיר בלגן.

היכן אוכל להציב את תותח הקצף?

ניתן להציב את תותחני הקצף שלנו כמעט בכל מקום שתרצו שיהיו לו כמה מטרים של קצף רך לאורחים שלכם, בין אם זה בתוך בר עם מחסום או בריכת קצף מתנפחת או רק אזור של חצר אחורית בעבור לילדים. אנו יכולים אפילו להציב אותם במגלשות מים או מגלשות החלקה למיניהם.

מה אני צריך למסיבת הקצף שלי?

כל מה שאתה צריך לספק הוא מקום למסיבת הקצף, שקע ביתי רגיל של 220 וולט (מינימום 15 אמפר) לכל מכונה וצינור גינה לתותח. אנו מספקים את כל מה שאתה צריך כדי ליצור קצף מיידי!

כמה זמן נמשכת כל חבילת קצף?

כל חבילת אבקת קצף מייצרת מספיק תערובת למשך 30-45 דקות של קצף רציף.  אז עבור מינימום של שעתיים במסיבה בכל השכרה, אנו מספקים לכם 4 חבילות אבקת קצף אך ניתן לרכוש קצף נוסף לאירועים ארוכים יותר. כל 30-45 דקות יהיה צורך למלא מחדש דלי בגודל 5 ליטר עם צינור הסיפון עם התמיסה של הקצף ולערבב עם 4-5 ליטרים של מים כדי ליצור את תמיסת הקצף.

האם הקצף בטוח?

כן, זה בטוח לחלוטין כי הוא הינו 100% אורגני, ידידותי לסביבה וללא ריח. זה לא שונה מאשר מים רגילים שיכולים לגרום להחלקה או להזיק מכיוון שהתותח משתמש במקור המים שלך כדי לערבב את אבקת הקצף ולדחוף את מערכת הערבוב לצורך פיזור הקצף.

כמה זמן הקצף מחזיק בפעם אחת?

זה תלוי במגוון גורמים כמו טמפרטורה, אזור התקנה, מספר האורחים שמשחקים וכו’. אין דרך לדעת כמה זמן זה יחזיק מעמד לאחר שיצרת את הקצף למשחק.  בדרך כלל אנו רואים 30 עד 90 דקות, תלוי בסביבת האירוע.