הובלות קטנות תל אביב

כיצד להתכונן להובלות קטנות?

מספר צעדים בדרך להובלה קטנה

כאשר אתם מזמינים הובלות קטנות, חשוב מאוד שבשיחת הפתיחה עם המובילים תוכלו להגדיר להם מספר דברים חשובים ביותר. הגדרה נכונה ומדוייקת של העניינים מצידכם תגרום לכך שהמחיר שתקבלו יהיה מדוייק יותר, ושלא יהיו הפתעות לא נעימות כאשר תתבצע ההובלה האמיתית. בואו ונראה במה מדובר, וכיצד תוכלו להבטיח כי אתם מקבלים בשיחת הטלפון את המחיר הטוב ביותר עבור ההובלה הקטנה שלכם.

ראשית, עליכם לבצע ספירת מלאי של הפריטים המיועדים להובלה. חשוב שתעדכנו את המובילים על מספר הפריטים המדוייק ועל התוכן שלהם. כך למשל, אתם יכולים להגיד “יש לי מקרר קטן עם דלתות מתפרקות, מכונת כביסה ישנה וכבדה מאוד, ועשרה כיסאות ישיבה מעץ מלא”. זו בהחלט רשימה מכובדת אשר מראה עד כמה אתם זקוקים להובלות קטנות. מי היה רוצה לפגוע בגב שלו ולהרים מכונת כביסה ישנה, שבוודאי שוקלת בסביבות ה-100 קילוגרם? ומי היה רוצה לסכן את הכיסאות היפים שלו בהובלה חסרת אחריות? התשובות ברורות ומכאן גם הצורך והחשיבות של ההובלות הקטנות.

שנית, עליכם לספר בדיוק שני דברים נוספים – האחד, מהו המרחק והמאפיינים של הדרך בין החניה אל דלת הבית שלכם, ומהו המרחק ומאפייני הדרך מהחניה עד לדלת של המקום אליו מיועדת ההובלה הקטנה. כך למשל, חשוב מאוד לספר על בעיות חניה ברחוב, על המרחק בין החניה לכניסה לבניין, על מדרגות שצריך לעבור בדרך, על מכשולים שונים כגון שער כניסה נמוך או שער צר, וכמובן, על מדרגות בתוך הבניין שלכם, על המעלית או על המאפיינים של חדר המדרגות אם אין מעלית. חשוב מאוד לציין את כל הדברים האלה לגבי שני המקומות – המקום ממנו לוקחים את הציוד והמקום אליו מעבירים את הציוד.

הסיבה לכך היא שכל פרט קטן (בעיניכם) כמו שער צר או היעדרה של מעלית, הוא בעל משמעות קריטית עבור המובילים. זה עשוי להאריך עבורם את ההובלה, המעסיק שלהם יצטרך לשלם להם יותר כסף משום שמדובר ביותר זמן, ואולי הם יזדקקו לציוד מיוחד על מנת להתגבר על מכשולים שונים ומגוונים.