השכרת תותח קצף

דברים שחשוב לדעת על השכרת תותח קצף

 

  • השכרת תותח קצף אולי נשמע לכם כמו דבר אוניברסלי שיהיה די פשוט לבחירה אך יש סוגים רבים של תותחים. חשוב שתבדקו האם התותח עומד בדרישות שלכם והאם הוא מתאים לאירוע. יש תותחי קצף שיכולים למלא בריכות שלמות בשעה ויש תותחי קצף קטנים יותר. ההספק של תותח הקצף חייב להתאים לכם כיוון שתותח שיורה את הקצף בקצב איטי מידי לא יהיה רלוונטי, ותותח שמצליח להוציא קצף בכמות רבה מידי יהיה יקר שלא לצורך.
  • יש תותחי קצף גדולים מאוד שיכולים לעמוד בהספק די גדול אך תותחים אלו יהיו יקרים יותר. הם לא יהיו יקרים יותר רק בגלל שהם גדולים וטובים יותר אלא בגלל שהם דורשים מפעיל. המפעיל כבר יעלה לכם יותר כי הרי גם הוא צריך להשתכר ממשהו, ובסופו של דבר המחיר יכול לעלות בעוד 200 שקלים רק בגלל העובדה הזו. תמיד תבדקו האם יש תותח קצף שלא דורש מפעיל וניתן להפעלה עצמאית, כדי שיהיו לכם חיים קלים יותר ועלות נוחה.  

 

  • יש תותחי קצף שיכולים לעלות במחיר זול יותר אך יכול להיות שאין להן תקן. התקן האירופאי הוא התקן המחמיר ביותר ותמיד כדאי לשמור על הבריאות של כול הנוכחים ולבחור במוצר אמין עם תקן כזה. יש חברות שרק יתפארו בכך שיש לתותחי הקצף שלהם תקן אך בפועל לא יהיה אחד כזה ולכן חשוב מאוד לבדוק את התקן בעיניכם עם התעודה.

כמה זה עולה במספרים?

תותח קצף יכול לעלות בין 400 ועד 1000 שקלים בממוצע והמחיר יכול להיות לעתים אף גבוה יותר. כמובן שתותח קצף גדול יותר ובעל היקף עבודה גדול יותר יהיה גם יקר יותר אך כמו שעבר אמרנו חשוב לעשות התאמה בין הדרישות שלכם לבין ההיצע הקיים. כמובן שמוטב גם לבצע סקר שוק מעמיק כי הוא יכול להוזיל את העלויות שלכם באופן משמעותי. סקר שוק גם יעזור לכם להבין מי החברה האמינה ביותר שיכולה לספק לכם את התותח, כאשר האמינות שלה נמדדת גם ברושם שהיא עושה עליכם וגם בהמלצות שיש עליה.

השכרת תותח קצף