תותח קצף לאירועים

תותח קצף לאירועים

כמה עולה להשכיר תותח קצף?

אחת השאלות החשובות ביותר שצריכה להישאל כבר מההתחלה היא כמה עולה להשכיר תותח קצף לאירועים. השכרה תותח הקצף יכולה לעלות אפילו 300 שקלים לאירוע ויכולה להגיע עד ל-1000 שקלים לאירוע בודד. המחיר נע בטווח די גדול לא רק הודות למגוון החברות הרב שיש בשוק אלא בגלל שיש כל מיני סוגי תותחים, לפי הספק, גודל, סוד שימוש וגם משך ההשכרה שמשפיע על המחיר.

אלו אירועים יכולים להיחגג עם תותח קצף?

 

  • אולי זה יישמע לכם קצת מוגזם אך אפילו בחתונות ניתן לשלב תותח קצף בצורה נוחה ומגניבה במיוחד. נכון שבחתונה כולם מתלבשים רשמי ושימוש בקצף יכול להיות מעט מוז, אך כיום יש חתונות צעירות יותר ויש כאלו שאפילו חוגגים את האירוע המיוחד הזה בים, ולשם תותח קצף יכול להתאים.
  • מסיבות לילדים קטנים תמיד יהיו מגניבות יותר עם אמצעים כמו בועות או קצף. תותח קצף לאירועים מסוג זה יהיה הדבר הכי מגניב שיכול להיות, והילדים ישחו לקפוץ בקצף והחיוך לא יירד להם מהפנים.
  • ערבי כיתה ומסיבות יום הולדת לילדים בגילאים 5 עד 10 יכולים להיות מיוחדים עם תותח קצף, אבל גם בשלב מאוחר יותר הוא יהיה כלי שימושי ביותר לכל מסיבה. אירועים כמו בת מצווה ובר מצווה יכולים לעבור שדרוג משמעותי במידה ותותח קצף יהיה בתמונה.
  • מסיבות סטודנטים בדרך כלל הן מהטובות ביותר שיש ולא מעט פעמים תראו כיצד תותח קצף נכנס לתמונה. תותח קצף יכול להיות מעולה בכל מסיבה, החל ממסיבות בריכה, מסיבות בטבע ואפילו מסיבות בתוך מקום סגור.

 

כיצד משתמשים בקצף?

אמנם נדמה שתותח קצף לאירועים בעל אפשרות אחת בלבד וזה להעיף את הקצף באוויר ולעשות שמח, אך יש כמה דרכים להשתמש בו. כמובן שיש לבדוק האם התותח שאתם רוצים לבחור יכול לעמוד במשימה ולא כדאי לקחת את זה כמובן מאליו. התותח יכול להעיף את הקצף בקו ישר בלבד או לפזר אותו ימינה ושמאלה במערכת אוטומטית או ידנית. יש תותחי קצף שיכולים למלא בריכה שלמה ואז תקבלו בריכת קצף מגניבה במיוחד במסיבה, דבר שלבטח ייחקק היטב בזיכרון של כולם.

תותח קצף לאירועים