תותח קצף להשכרה במרכז

תותח קצף להשכרה במרכז

האם תותח הקצף צריך להיות מחובר למים?

כולנו יודעים כיצד הקצף נוצר מהסיבה הפשוטה שאנו רואים אותו בכל יום, אלא אם תעבירו יום שלם בלי להתקלח או בלי לשטוף את הידיים במים וסבון אפילו פעם אחת. הקצף נוצר מתערובת של סבון ומים ואז נשאלת השאלה כמה מים נדרשים כדי להכין קצף בכמות כל כך גדולה, כדי למלא בריכה שלמה או להשפריץ מהתותח במשך כמה שעות במסיבה. תותח קצף להשכרה במרכז יכול לעבוד שעות רבות בלי חיבור למקור מים אך עליכם לוודא זאת. יש חברות שיציינו שמקור מים חיצוני יהיה הכרחי וזה יכול להקשות יותר על התפעול של התותח.

מה ההבדלים בין תותחי הקצף השונים?

  • מלבד העובדה שיש תותחי קצף שיכולים לפעול בלי חיבור למקור מים חיצוני, יש תותחי קצף גדולים יותר מאחרים שהדרישה שלהם למקום תהיה בעייתית יותר באירוע. שימו לב שהסעיף הזה לא בהכרח קשור לתפוקת התותח כיוון שיש גם תותחים קטנים יותר שיכולים למלא בריכות שלמות ולהתאים לאירועים גדולים עם חוגגים רבים. הגודל הפיזי של התותח משמעותי בעיקר להנחה שלו במקום קרוב לרחבת הריקודים.
  • היקף העבודה של התותח יכולה להיות פרמטר חשוב ואך קריטי בעיקר אם מדובר על מסיבה גדולה במיוחד. בחיפוש תותח קצף להשכרה במרכז חשוב מאוד לבדוק היטב כמה זמן הוא יכול לעבוד ברצף והאם מדובר על פעולה שקטה. יש תותחים שיכולים לפעול שעות רבות ולהוציא 200 קוב של קצף בשעה ויש כאלו שיכולים לספק רק 50. הפעלה שקטה תהיה דבר חשוב בעיקר באירועים שאינם רועשים מטבעם כמו למשל מסיבות במועדונים.

סקר שוק יוזיל עלויות

סקר שוק תמיד יהיה דבר חשוב שלא כדאי לוותר עליו אך כשמדובר על תותח קצף להשכרה במרכז, כדאי להתעמק בו עוד יותר. נכון שתותח קצף נראה כמו מכונה די בסיסית שאין בה שוני אך ממה שהוזכר לעיל כבר הבנתם שיש הרבה דברים שכדאי לבדוק. דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא כמובן המחיר ומה הוא כולל, כי מגוון רחב של חברות הופכות את המחיר להרבה יותר גמיש.

תותח קצף להשכרה במרכז