תותח קצף לימי הולדת

תותח קצף לימי הולדת

כמה יעלה להשכיר תותח קצף למסיבת יום הולדת?

מסיבות יום הולדת לכל הגילאים יכולות להיות מעניינות במיוחד עם תותח הקצף אך השאלה היא כמה התענוג יעלה. אם אתם מחפשים אטרקציה זולה אז יכול להיות שכבר מצאתם אותה, כי יש תותחי קצף שיעלו בין 300 ועד 500 שקלים למסיבה יחסית קטנה ל-20 עד 40 ילדים. אם אתם רוצים תותח קצף גדול יותר התענוג כבר יכול להגיע ל-700 ועד 1000 שקלים.

למה כדאי להשכיר תותח קצף לימי הולדת?

 

  • תותח קצף לימי הולדת יכול להיות אטרקציה מעניינת במיוחד עבור הילדים. ילדים קטנים מתלהבים בקלות אך באותה קלות ומהירות ההתלהבות גם נעלמת. תותח קצף יכול להפוך את המסיבה להכי אטרקטיבית ומיוחדת שיש כאשר הילדים יאהבו לקפוץ בקצף ולהרגיש הכי משוחררים שאפשר.
  • מלבד העובדה המגניבה שהילדים יקפצו וירקדו בתוך הקצף, הם יכולים לשחק איתו ולמצוא בו שעשוע הרבה יותר גדול מכל גיל אחר. הם יוכלו לעשות לעצמם זקנים מהקצף ויצטלמו ביחד תמונה כיתה מיוחדת במינה. הקצף יכול להפוך את כולם למאושרים ואפילו ילדים ביישנים לא יוכלו להישאר שאננים.
  • הקצף לא רק מגניב ויצירתי לחגיגה אטרקטיבית במיוחד, הוא גם מרענן. ביום חם אי כמו קצף שיכול להרטיב את הילדים במידה הנכונה כך שמצד אחד ירגישו רעננים במיוחד ומצד שני לא יתלכלכו או יירטבו ברמה שיהיה צורך לאר מכן במקלחת ובבגדים להחלפה. כמובן שתותח קצף לימי הולדת יכול להיות מאסיבי יותר ולמלא בריכה שלמה, אבל אז ההכנה של הילדים תצטרך להיות שונה.

 

כיצד להכין את הילדים לתותח קצף?

תותח קצף לימי הולדת לא ישיג את המטרה שלו אם הילדים וההורים שלהם לא יידעו על כך מראש. כמובן שאפשר להרגיע את ההורים בכיתה שהתותח בטוח לחלוטין ולמעשה הילדים אפילו לא מתקרבים אליו בעצמו, והקצף אינו מסוכן לבריאות ולעור בשום צורה, גם לא בבליעה וגם לא בכניסה לעיניים, ועל כך יעיד התקן שיש לו. כמו כן, צריך לזכור לציין בהזמנות בבירור שבמסיבה יהיה קצף ואם צריך כמו שכבר אמרנו, להביא בגדים להחלפה.

תותח קצף לימי הולדת