תותח קצף למסיבות

תותח קצף למסיבות

תותח קצף יכול להיות רעיון נהדר לכל אירוע ולכל מסיבה אך יש כמה דברים שחשוב לדעת לפני שמשכירים אותו. השכרת תותח קצף אולי נשמעת לכם כמו דבר פשוט אך היא לא ממש פשוטה כי יש כמה תותחים שונים ויש כל מיני חברות, ויש צורך לרדת יותר לפרטים.

איך נמצא חברות להשכרת התותח?

מי בכל משכיר תותח קצף למסיבות? האם יש חברות שמאפשרות השכרה של תותחי קצף ואמצעים מגניבים אחרים? יש חברות ייעודיות שעושות את המשימה החשובה הזו כדי לשמח את כולנו, ויש חברות שבין היתר דואגות למכונות כאלו להשכרה יחד עם שירותים אחרים כמו הפקת מסיבות, הנחיית מסיבות, אטרקציות שונות וכן הלאה. תמיד כדאי לשמוע כמה אפשרויות שונות למסיבה שלכם לפני שתשכירו תותח קצף ותמיד תזכרו שניתן לשלב בין כמה וכמה הפעלות. ניתן לחפש את החברות הללו באינטרנט וכדאי להתעמק מה השירות שכל אחת מהן מציעה לכם.

מה צריך לוודא לפני ההשכרה?

 

  • לפני שאתם בכלל בוחרים את החברה שתשכיר לכם את התותח, חשוב מאוד לבדוק האם התותח בכלל מתאים למסיבה שלכם. יכול להיות שהמוזמנים שלכם מגיעים בלבוש אלגנטי ולכן שימוש בתותח קצף יכול להיות קצת בעייתי. לא רק שצריך ליידע את המוזמנים שיש קצף, צריך לבדוק מה קורה אם חצי מהם יתרחקו מהאזור ולא ירצו להיות בו וכל הסתעפות שונה של האירועים.

 

  • אחרי שהבנתם שהתותח יכול להתאים גם לאוכלוסייה שמגיע למסיבה שלכם או לסוג האירוע שאתם חוגגים, חשוב לבדוק מה בדיוק התותח דורש. תתעניינו במידע כאשר אתם מדברים עם החברות בסקר השוק שאתם מבצעים, ותבינו מה הדרישות המוקדמות. האם יש שטח מינימלי שיכול להיות שימושי עם תותח הקצף? האם הוא צריך להיות מוגבה? כמה זמן הוא יכול לפעול? ועוד פרמטרים רבים אחרים.
  • עוד דבר שחשוב מאוד לבדוק לפני שמשכירים תותח קצף למסיבות הוא האם התותח יכול להיות מופעל עצמאית או שמא יש צורך בהפעלה מקצועית שלו. יש תותחי קצף שלא מאושרים לשימוש עצמי ולכן הם יהיו חייבים להגיע עם מפעיל מורשה, מה שמייקר את המחיר משמעותי.

תותח קצף למסיבות