אין כמו הטעם המוכר והאהוב של פופקורן טרי, חם, מלוח כזה שנמס בפה וישר משתייך לחוויה הבלתי רגילה, המוכרת אך המהנה בכל פעם מחדש – צפייה בסרט מרתק בבית הקולנוע. בשנים האחרונות החוויה הזו הפכה להיות כחלק בלתי נפרד מתכנון של אירוע כדי שנוכל להנות ממנה בכל מקום ולא רק בקולנוע.

אז איך ומאיפה זה התחיל?

הכל התחיל כאשר חברות המזון החלו לייצר שקיות פופקורן להכנה ביתית במיקרוגל, כך שאנו יכולים בקלות להנות מצפייה בסרט ממש אצלנו בסלון מבלי לצאת מהבית ביום חורפי וגשום או ביום שרבי ומחניק. את השקיות ניתן לרכוש בסופרים הגדולים ומכולות, כך שבכל פעם שבא לנו לצפות בסרט או סתם להתפנק בחטיף המושלם הזה, אנו שולפים שקית פופקורן מהמזווה, מכניסים אותה להכנה במיקרוגל, מוסיפים קצת מלח וקצת חמאה וזה הכל. העניין הוא שבמרבית הפעמים מתרחשת אחת משתי הסיטואציות הבאות….

  1. רוב גרגירי התירס לא נפתחים והופכים לפופקורן, מה שגורם לנו לאבד חלק ניכר מחומר הגלם.
  2. חלק גדול מהם נשרף ואין אחידות.
  3. הטעם לא אותו טעם של פופקורן מקצועי כמו בקולנוע.
  4. זה לא אותו דבר נקודה

למרות זאת, אנו מתגברים על הקושי ומנסים לתמרן בזמנים בהתאם לסוג המיקרוגל שברשותנו. דרך נוספת להנות מהחטיף היא פשוט לזרוק את גרגירי התירס לסיר בחום נמוך והם פשוט מתפוצצים להם והופכים לפופקורן. שיטה לא רעה אך מעט מסורבלת שכן דורשת השגחה ותשומת לב מלאים.

כמובן שהעובדה שהאינטרנט מאפשר לנו לצפות כמעט בכל סרט כמעט באותו שבוע שיצא לקולנוע מוסיפה לחוויה ומשדרגת אותה אפילו יותר. עם הזמן, החלו לייצר מכונות פופקורן ביתיות קטנות שפחות או יותר מדמות את טעמו של הפופקורן בבית הקולנוע אך לא עד הסוף.

ואז… כחלק בלתי נפרד מהרצון להרים ולארגן אירוע מקורי, צבעוני ומרגש בין אם זה יומולדת, חתונה, פסטיבל או כל דבר אחר ניתן היה להשכיר מכונת פופקורן אמיתית, צבעונית וגדולה שתספק את הסחורה בצורה מדוייקת, הטעם המושלם, האהוב והנמס בפה, זה שכולנו מכירים מבית הקולנוע. משפחות בעולם ובישראל החלו לרכוש או להשכיר מכונות פופקורן גדולות, מכונת פופקורן מקצועית במראה נוסטלגי משגע, ומעכשיו גם אתם יכולים לעשות זאת.

מכונת פופקורן ביתית למכירהמדוע אתם רוצים את המכונה אצלכם בבית?

אם משווים את הפופקורן לשאר החטיפים, מדובר בחטיף בריא, נטול נתרן ושומני טראנס, עשיר בסיבים תזונתיים כך שתתפלאו לגלות אבל אפילו תזונאיות ממליצות עליו כנשנוש מוגבל בין הארוחות. כמובן שאם אתם מחפשים את הפן הבריאותי מומלץ להימנע מתוספות של מלח וחמאה ולהנות מטעמו הטבעי של הפופקורן.

בנוסף, בכל אירוע שאתם מארגנים בביתכם, תוכלו לשלוף את המכונה ותוך מספר דקות בודדות להנות מפופקורן אמיתי ממש כמו בקולנוע. מכונת הפופקורן משתלבת נפלא עם הצבעוניות של אירוע כמו יום הולדת, אירוע גיבוש לעובדים או מסיבת קיץ והיא תוספת מושלמת לכל אוהבי הפופקורן. חברת ימבמבם מספקת לקהל לקוחותיה מכונת פופקורן להשכרה מקצועית בעיצוב יפהפה ושקוף כך שניתן לראות את תהליך ההכנה של הפופקורן בעיניים. המכונה מסוגלת לייצר כ-200 מנות פופקורן בכל פעם ועד כ-600 מנות בשעה אחת.

מכונת פופקורן להשכרהאתם מחליטים לכמה זמן.

אם אתם מעדיפים שלא לרכוש את המכונה ולא רואים סיבה להשאירה אצלכם, תוכלו להשכיר אותה ליום אחד, יומיים או שבוע, בהתאם לצורך שלכם . המחיר הוא נוח ומשתלם במיוחד.

אילו עוד מכונות מזון ושתייה חברת ימבמבם מציעה לכם?

  • כאמור מכונת פופקורן משגעת למכירה או להשכרה.
  • מכונת ברד להכנת ברד במגוון עצום של טעמים וצבעים.
  • מכונת נקניקיות – טעם של פעם.
  • מכונת גלידה אמריקאית או יוגורט מעודן לו ניתן להוסיף פירות, סוכריות גומי ושלל תוספות.
  • מכונת שתייה להכנת לימונדה למשל, מכונת קרפ צרפתי מעולה, מכונת סחלב, מכונת תירס, מכונת סוכר ועוד…

אז קדימה, התחילו לתכנן את האירוע שלכם ושלבו בו מכונה שתשתלב איתו בצורה המושלמת ותעלה חיוך על פניהם של כל האורחים.