כמה עולה מכונת ברד

כמה עולה מכונת ברד?

בין המוצרים הנמכרים ביותר בשוק הישראלי בין אם לצורכי פתיחת עסקים המשתייכים לתחום המזון, לאטרקציות הקשורות לעולם הילדים כמו פארקי מים, ברכות שחייה ציבוריות, מקפצות וג’ימבורים למיניהם ובין אם למטרות פרטיות לצורך אירוח וארגון אירועים וימי הולדת היא לא אחרת ממכונת הברד. את משקה הברד כולנו זוכרים עוד מילדותנו – צבעוני, מתוק וקר! ברד ענבים, ברד לימון, ברד בטעמים מיוחדים כמו קולה, מנטה ואפילו בתור בוגרים אנו שותים משקאות ברד אלכוהוליים אותם מכינים במכונת ברד כמו למשל מרגריטה בטעם לימון או ברד ערק עם אשכוליות. השאלה היא כמה עולה מכונת ברד ?. ובכן זה תלוי.

 

במידה וברצונכם לרכוש מכונת ברד מקצועית יש הבדל בין מכונת ברד חדשה לבין מכונת ברד יד שנייה. מחירים של מכונת ברד חדשה נעים בין 3,500-15,000 ש״ח. ודאי אתם שואלים את עצמכם מדוע מדובר בכזה טווח מחירים רחב? ובכן התשובה לכך פשוטה – יש המון סוגים של מכונות ברד. ההבדל במחירים בא לידי ביטוי בכמות הראשים של מכונת הברד, ככל שיש יותר ראשים כך ניתן להכין יותר טעמים בו זמנית וכך המחיר עולה בהתאמה שכן מדובר במכונה גדולה יותר, מסיבית יותר ולכן – יקרה יותר. אם אתם צריכים מכונת ברד לצורך פתיחת עסק, שווה לשקול רכישה של מכונת ברד עם כמה ראשים כדי שתוכלו למכור כמה טעמים בכל פעם אך אם מדובר ברעיון שבא לכם ליישם אצלכם בבית, ראש אחד לרוב אמור להספיק ואז המחיר גם לא כזה גבוה ואתם יכולים להנות ממכונת ברד ומשקאות קייציים אצלכם בבית כל השנה.

 

תמיד ניתן גם ללכת על האופציה הזולה יותר של מכונת ברד במחיר יד שנייה ואז בקלות ניתן להנות ממכונה יחסית חדשה במחיר מציאה!. את המכונות ניתן לאתר בקלות ברשת האינטרנט באתרי יד שנייה או באתרים בהם נמכרים ציוד לעסקי מזון.

 

מכונת ברד אייס קפה, אייס וניל ואייס שוקו חגיגה של בית קפה!

אין ספק כי רכישה של מכונת ברד משדרגת את החוויה הביתית ומאפשרת לנו להנות ממשקאות של בית קפה אצלנו בבית- חגיגה של טעמים בפה.

כמה עולה מכונת ברד