מכונת בועות סבון

מכונת בועות סבון

מכונת בועות סבון היא אחד הלהיטים החדשים שפוקדים מסיבות ואירועים רבים. אלו אפשרויות יש בבחירת המכונה וכיצד צריך לבחור אותה בצורה נכונה? הנה כמה דברים חשובים לגביה.

מה זה מכונת בועות סבון?

לכאורה המכונה נשמעת די פשוטה להבנה אך מה שלא מובן בה זה לא מה בדיוק היא עושה, כי די ברור מה היא עושה, אלא מדוע מישהו בכלל צריך אותה. מכונת בועות סבון מוציאה בועות סבון ואת זה כל אחד היה יכול לנחש, והמטרה של הבועות האלו היא אחת ויחידה: לעשות שמח. האווירה במסיבה או באירוע יכולה להיות הרבה יותר קלילה, מגניבה ומיוחדת, כאשר בועות סבון יתעופפו לכל עבר. המכונה קטנה יחסית וזולה להשכרה, והערך המוסף שהיא תספק לאירוע שלכם יהיה יוצא דופן.

מה צריך לבדוק לפני השכרת מכונת בועות סבון?

  • המחיר חשוב מאוד והוא יכול להגביל אתכם בהפקת המסיבה, ולמרות שהמחיר של השכרת המכונה נמוך יחסית ועומד על בין 100 ועד 250 שקלים, הוא יכול לרדת עוד אם תבצעו סקר שוק מעמיק. סקר השוק יכול גם ללמד אתכם הרבה פרטים חדשים ואפשרויות מגוונות למכונות וכך תוכלו לבחור בצורה נבונה יותר.
  • השכרת המכונה לא תהיה שווה דבר אם המכונה לא תגיע בזמן. תמיד תזמינו את המכונה מחברה מנוסה ומוכרת, כזו שיש עליה חוות דעת חיוביות וזאת כדי שברגע האחרון היא לא תבריז לכם או שיהיו תקלות מעצבנות שיפגעו בכיף במסיבה.

בועות סבון גם למאכל

יכול להיות שזה יישמע לכם מעט מוזר אך יש מכונת בועות סבון שמייצרת גם בועות שמתאימות למאכל. ממש כמו שזה נשמע, בועות סבון שיכולות להיכנס ישירות לפה שלכם ולעשות לכם טעים בפה. כמובן שאל תצפו לשבוע מזה ואל תצפו שהטעם יהיה עשיר ועמוק, הרי בסך הכול מדובר בבועה שרוב רובה המוחלט הוא אוויר, אל הציפוי שלה עשוי מחומר טעים שיכול אפילו להיות אלכוהולי. יש טעמי פירות שונים כמו תות ועד דובדבן, וטעמים אלכוהוליים כמו וודקה, אניס או פינקולדה. לא כל חברה שמכירה את המכונות הללו ולכן חשוב לבדוק זאת מראש.

מכונת בועות סבון

תותח קצף לאירועים

תותח קצף לאירועים

כמה עולה להשכיר תותח קצף?

אחת השאלות החשובות ביותר שצריכה להישאל כבר מההתחלה היא כמה עולה להשכיר תותח קצף לאירועים. השכרה תותח הקצף יכולה לעלות אפילו 300 שקלים לאירוע ויכולה להגיע עד ל-1000 שקלים לאירוע בודד. המחיר נע בטווח די גדול לא רק הודות למגוון החברות הרב שיש בשוק אלא בגלל שיש כל מיני סוגי תותחים, לפי הספק, גודל, סוד שימוש וגם משך ההשכרה שמשפיע על המחיר.

אלו אירועים יכולים להיחגג עם תותח קצף?

 

  • אולי זה יישמע לכם קצת מוגזם אך אפילו בחתונות ניתן לשלב תותח קצף בצורה נוחה ומגניבה במיוחד. נכון שבחתונה כולם מתלבשים רשמי ושימוש בקצף יכול להיות מעט מוז, אך כיום יש חתונות צעירות יותר ויש כאלו שאפילו חוגגים את האירוע המיוחד הזה בים, ולשם תותח קצף יכול להתאים.
  • מסיבות לילדים קטנים תמיד יהיו מגניבות יותר עם אמצעים כמו בועות או קצף. תותח קצף לאירועים מסוג זה יהיה הדבר הכי מגניב שיכול להיות, והילדים ישחו לקפוץ בקצף והחיוך לא יירד להם מהפנים.
  • ערבי כיתה ומסיבות יום הולדת לילדים בגילאים 5 עד 10 יכולים להיות מיוחדים עם תותח קצף, אבל גם בשלב מאוחר יותר הוא יהיה כלי שימושי ביותר לכל מסיבה. אירועים כמו בת מצווה ובר מצווה יכולים לעבור שדרוג משמעותי במידה ותותח קצף יהיה בתמונה.
  • מסיבות סטודנטים בדרך כלל הן מהטובות ביותר שיש ולא מעט פעמים תראו כיצד תותח קצף נכנס לתמונה. תותח קצף יכול להיות מעולה בכל מסיבה, החל ממסיבות בריכה, מסיבות בטבע ואפילו מסיבות בתוך מקום סגור.

 

כיצד משתמשים בקצף?

אמנם נדמה שתותח קצף לאירועים בעל אפשרות אחת בלבד וזה להעיף את הקצף באוויר ולעשות שמח, אך יש כמה דרכים להשתמש בו. כמובן שיש לבדוק האם התותח שאתם רוצים לבחור יכול לעמוד במשימה ולא כדאי לקחת את זה כמובן מאליו. התותח יכול להעיף את הקצף בקו ישר בלבד או לפזר אותו ימינה ושמאלה במערכת אוטומטית או ידנית. יש תותחי קצף שיכולים למלא בריכה שלמה ואז תקבלו בריכת קצף מגניבה במיוחד במסיבה, דבר שלבטח ייחקק היטב בזיכרון של כולם.

תותח קצף לאירועים

תותח קצף לימי הולדת

תותח קצף לימי הולדת

כמה יעלה להשכיר תותח קצף למסיבת יום הולדת?

מסיבות יום הולדת לכל הגילאים יכולות להיות מעניינות במיוחד עם תותח הקצף אך השאלה היא כמה התענוג יעלה. אם אתם מחפשים אטרקציה זולה אז יכול להיות שכבר מצאתם אותה, כי יש תותחי קצף שיעלו בין 300 ועד 500 שקלים למסיבה יחסית קטנה ל-20 עד 40 ילדים. אם אתם רוצים תותח קצף גדול יותר התענוג כבר יכול להגיע ל-700 ועד 1000 שקלים.

למה כדאי להשכיר תותח קצף לימי הולדת?

 

  • תותח קצף לימי הולדת יכול להיות אטרקציה מעניינת במיוחד עבור הילדים. ילדים קטנים מתלהבים בקלות אך באותה קלות ומהירות ההתלהבות גם נעלמת. תותח קצף יכול להפוך את המסיבה להכי אטרקטיבית ומיוחדת שיש כאשר הילדים יאהבו לקפוץ בקצף ולהרגיש הכי משוחררים שאפשר.
  • מלבד העובדה המגניבה שהילדים יקפצו וירקדו בתוך הקצף, הם יכולים לשחק איתו ולמצוא בו שעשוע הרבה יותר גדול מכל גיל אחר. הם יוכלו לעשות לעצמם זקנים מהקצף ויצטלמו ביחד תמונה כיתה מיוחדת במינה. הקצף יכול להפוך את כולם למאושרים ואפילו ילדים ביישנים לא יוכלו להישאר שאננים.
  • הקצף לא רק מגניב ויצירתי לחגיגה אטרקטיבית במיוחד, הוא גם מרענן. ביום חם אי כמו קצף שיכול להרטיב את הילדים במידה הנכונה כך שמצד אחד ירגישו רעננים במיוחד ומצד שני לא יתלכלכו או יירטבו ברמה שיהיה צורך לאר מכן במקלחת ובבגדים להחלפה. כמובן שתותח קצף לימי הולדת יכול להיות מאסיבי יותר ולמלא בריכה שלמה, אבל אז ההכנה של הילדים תצטרך להיות שונה.

 

כיצד להכין את הילדים לתותח קצף?

תותח קצף לימי הולדת לא ישיג את המטרה שלו אם הילדים וההורים שלהם לא יידעו על כך מראש. כמובן שאפשר להרגיע את ההורים בכיתה שהתותח בטוח לחלוטין ולמעשה הילדים אפילו לא מתקרבים אליו בעצמו, והקצף אינו מסוכן לבריאות ולעור בשום צורה, גם לא בבליעה וגם לא בכניסה לעיניים, ועל כך יעיד התקן שיש לו. כמו כן, צריך לזכור לציין בהזמנות בבירור שבמסיבה יהיה קצף ואם צריך כמו שכבר אמרנו, להביא בגדים להחלפה.

תותח קצף לימי הולדת

תותח קצף להשכרה במרכז

תותח קצף להשכרה במרכז

לפני שאתם משכירים תותח קצף במרכז הארץ יש כמה דברים שאתם חייבים לבדוק. הנה כמה מהם, כדי שלא תגלו באחרית דבר שהבחירה שלכם הייתה טעות.

דגשים חשובים להשכרת תותח קצף

 

  • תותח קצף להשכרה במרכז הארץ כמו בכל אזור אחר הוא עניין הרבה יותר מורכב ממה שנדמה. אם אתם מעוניינים להשכיר תותח קצף למסיבה שלכם חשוב שתבצעו את סקר השוק ואת הפנמת המידע לגביו כמה שבועות לפני האירוע כדי שתוכלו לבחור בצורה רגועה ומועילה יותר. אם תיזכרו בכך ברגע האחרון לא רק שלא תבינו מה לבחור, אולי גם יהיה מאוחר מידי.
  • באופן כללי מוטב לשריין את הכל לאירוע שלכם כמה שיותר מוקדם וכך לא רק שיהיו יותר אפשרויות, כי רוב החברות יהיו פנויות, אלא גם לכם יהיה ראש שקט בישורת האחרונה לקראת האירוע. לא שמנה אם זו מסיבת סטודנטים, מסיבת יום הולדת או חתונה, כדאי לשריין את תותח הקצף מבעוד מועד כדי שלא תופתעו לגלות שאין אחד זמין בשבילכם.
  • תותח קצך להשכרה במרכז יהיה זול יותר ככל שהתותח יהיה לזמן רב יותר. כמובן שאם אתם מזמינים תותח קצף למסיבה אחת בלבד אין לכם כל כך הרבה אפשרויות אך אם אתם מתכננים אירוע קצת יותר ארוך או להפנינג, חשוב מאוד לשאול מה התעריף שהחברה מציעה לכמה ימים וכמובן יש תמיד מקום להתמקח.
  • אחד מהנקודות החשובות ביותר היא הבדיקה האם תותח קצף להשכרה במרכז יכול להיות מופעל לבד או לא. יש תותחי קצף שלא יכולים לפעול לבד ויש צורך בהסמכה להפעלתו, מה שיכול לייקר משמעותית את ההשכרה כולה. כמובן שלא כל תותח קצף יצטרך הפעלה מקצועית ולכן הבירור שלכם חשוב ביותר.
  • חשוב לזכור כי תותח הקצף צריך מים ויכול להיות שזו נקודה חשובה שישכחו לציין בפניכם. יש תותחי קצף שיכולים לפעול בלי תלות במים ממקור חיצוני כיוון שהמים שיש במכונה עצמה מספיק ליצירת כל הקצף האפשרי בפרק הזמן שבו נערכת המסיבה. בדיקה של הפרמטר הזה יכולה להרגיע אתכם שמדובר במכונה כזו.

 

תותח קצף להשכרה במרכז

תותח קצף להשכרה במרכז

האם תותח הקצף צריך להיות מחובר למים?

כולנו יודעים כיצד הקצף נוצר מהסיבה הפשוטה שאנו רואים אותו בכל יום, אלא אם תעבירו יום שלם בלי להתקלח או בלי לשטוף את הידיים במים וסבון אפילו פעם אחת. הקצף נוצר מתערובת של סבון ומים ואז נשאלת השאלה כמה מים נדרשים כדי להכין קצף בכמות כל כך גדולה, כדי למלא בריכה שלמה או להשפריץ מהתותח במשך כמה שעות במסיבה. תותח קצף להשכרה במרכז יכול לעבוד שעות רבות בלי חיבור למקור מים אך עליכם לוודא זאת. יש חברות שיציינו שמקור מים חיצוני יהיה הכרחי וזה יכול להקשות יותר על התפעול של התותח.

מה ההבדלים בין תותחי הקצף השונים?

  • מלבד העובדה שיש תותחי קצף שיכולים לפעול בלי חיבור למקור מים חיצוני, יש תותחי קצף גדולים יותר מאחרים שהדרישה שלהם למקום תהיה בעייתית יותר באירוע. שימו לב שהסעיף הזה לא בהכרח קשור לתפוקת התותח כיוון שיש גם תותחים קטנים יותר שיכולים למלא בריכות שלמות ולהתאים לאירועים גדולים עם חוגגים רבים. הגודל הפיזי של התותח משמעותי בעיקר להנחה שלו במקום קרוב לרחבת הריקודים.
  • היקף העבודה של התותח יכולה להיות פרמטר חשוב ואך קריטי בעיקר אם מדובר על מסיבה גדולה במיוחד. בחיפוש תותח קצף להשכרה במרכז חשוב מאוד לבדוק היטב כמה זמן הוא יכול לעבוד ברצף והאם מדובר על פעולה שקטה. יש תותחים שיכולים לפעול שעות רבות ולהוציא 200 קוב של קצף בשעה ויש כאלו שיכולים לספק רק 50. הפעלה שקטה תהיה דבר חשוב בעיקר באירועים שאינם רועשים מטבעם כמו למשל מסיבות במועדונים.

סקר שוק יוזיל עלויות

סקר שוק תמיד יהיה דבר חשוב שלא כדאי לוותר עליו אך כשמדובר על תותח קצף להשכרה במרכז, כדאי להתעמק בו עוד יותר. נכון שתותח קצף נראה כמו מכונה די בסיסית שאין בה שוני אך ממה שהוזכר לעיל כבר הבנתם שיש הרבה דברים שכדאי לבדוק. דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא כמובן המחיר ומה הוא כולל, כי מגוון רחב של חברות הופכות את המחיר להרבה יותר גמיש.

תותח קצף להשכרה במרכז

תותח קצף להשכרה בירושלים

תותח קצף להשכרה בירושלים

תותח קצף יעיף את המסיבה שלכם באוויר ויהפוך אותה למיוחדת במינה. תותח קצף להשכרה בירושלים, בחיפה, בתל אביב ובכל עיר אחרת בארץ הופכת להיות משימה פשוטה במיוחד כי יש חברות רבות שמציעות את השירות הזה. איך תבחרו נכון? הנה מדריך קצר.

איך נגיע לכל החברות הקיימות?

למעשה, כאשר אתם מחפשים תותח קצף להשכרה בירושלים הבחירה שלכם לא צריכה לעבור בכל החברות בארץ אלא רק באלו שנותנות שירות לירושלים. איך תדעו היכן החברות האלו נמצאות. מלבד פרסום פוסט בפייסבוק בוואטסאפ ובירור מחברים ובני משפחה,, גוגל יכול לעזור לכם למצוא את כל החברות הרלוונטיות בדיוק רב. חשוב להתרשם באופן כללי מכל חברה, להיכנס לאתר האינטרנט שלה במידה ויש וכמובן לראות את הדירוג שלה ואת חוות הדעת, אך יש כמה דגשים שאתם חייבים להכיר.

דגשים להשכרת תותח קצף בירושלים

  • תותח קצף להשכרה בירושלים יכול להיות בגדלים שונים וזה רלוונטי לא רק מבחינת ההספק שלו, שעליו נרחיב בהמשך, אלא מבחינת המקום שיש לתותח. אם אתם חוגגים במועדון או באולם אירועים כלשהו אז בוודאי בעיית המקום לא תהיה גדולה ואולי לא תהיה בכלל, אך אם אתם חוגגים בבית או במקום קטן אחר, השטח שדרוש לתותח משמעותי.
  • השכרת תותח קצך יכולה להיות מחויבת במפעיל. יש תותחי קצף שאי אפשר להפעיל באופן פשוט והם מחייבים סדר פעולות שרק מפעיל מורשה יוכל לבצע מה שגם יהפוך את המשימה למעט יותר מורכבות וגם יותר יקרה. בדקו האם התותח מאושר לשימוש עצמאי ועד כמה פשוט להפעיל אותו וכך תוכלו לחסוך כפליים.

מתי התותח מגיע לאירוע?

השכרת תותח קצף צריכה להיות כמה שעות לפני האירוע ולא ברגע האחרון. תמיד חשוב לבדוק מתי בדיוק יגיע תותח הקצף אל אזור החגיגה המיועד כדי שלא תופתעו ברגע האחרון בלי לדעת כיצד להפעיל אותו וכבר לא יהיה זמן לשאלות. בדרך כלל המחיר כולל גם את ההובלה וגם את ההתקנה שלו במקום, דבר שבדרך כלל לא מסובך כלל, אך חשוב לבדוק מראש כדי שתדעו למה לצפות.  

תותח קצף להשכרה בירושלים

השכרת תותח קצף

דברים שחשוב לדעת על השכרת תותח קצף

 

  • השכרת תותח קצף אולי נשמע לכם כמו דבר אוניברסלי שיהיה די פשוט לבחירה אך יש סוגים רבים של תותחים. חשוב שתבדקו האם התותח עומד בדרישות שלכם והאם הוא מתאים לאירוע. יש תותחי קצף שיכולים למלא בריכות שלמות בשעה ויש תותחי קצף קטנים יותר. ההספק של תותח הקצף חייב להתאים לכם כיוון שתותח שיורה את הקצף בקצב איטי מידי לא יהיה רלוונטי, ותותח שמצליח להוציא קצף בכמות רבה מידי יהיה יקר שלא לצורך.
  • יש תותחי קצף גדולים מאוד שיכולים לעמוד בהספק די גדול אך תותחים אלו יהיו יקרים יותר. הם לא יהיו יקרים יותר רק בגלל שהם גדולים וטובים יותר אלא בגלל שהם דורשים מפעיל. המפעיל כבר יעלה לכם יותר כי הרי גם הוא צריך להשתכר ממשהו, ובסופו של דבר המחיר יכול לעלות בעוד 200 שקלים רק בגלל העובדה הזו. תמיד תבדקו האם יש תותח קצף שלא דורש מפעיל וניתן להפעלה עצמאית, כדי שיהיו לכם חיים קלים יותר ועלות נוחה.  

 

  • יש תותחי קצף שיכולים לעלות במחיר זול יותר אך יכול להיות שאין להן תקן. התקן האירופאי הוא התקן המחמיר ביותר ותמיד כדאי לשמור על הבריאות של כול הנוכחים ולבחור במוצר אמין עם תקן כזה. יש חברות שרק יתפארו בכך שיש לתותחי הקצף שלהם תקן אך בפועל לא יהיה אחד כזה ולכן חשוב מאוד לבדוק את התקן בעיניכם עם התעודה.

כמה זה עולה במספרים?

תותח קצף יכול לעלות בין 400 ועד 1000 שקלים בממוצע והמחיר יכול להיות לעתים אף גבוה יותר. כמובן שתותח קצף גדול יותר ובעל היקף עבודה גדול יותר יהיה גם יקר יותר אך כמו שעבר אמרנו חשוב לעשות התאמה בין הדרישות שלכם לבין ההיצע הקיים. כמובן שמוטב גם לבצע סקר שוק מעמיק כי הוא יכול להוזיל את העלויות שלכם באופן משמעותי. סקר שוק גם יעזור לכם להבין מי החברה האמינה ביותר שיכולה לספק לכם את התותח, כאשר האמינות שלה נמדדת גם ברושם שהיא עושה עליכם וגם בהמלצות שיש עליה.

השכרת תותח קצף

תותח קצף למסיבות

תותח קצף למסיבות

תותח קצף יכול להיות רעיון נהדר לכל אירוע ולכל מסיבה אך יש כמה דברים שחשוב לדעת לפני שמשכירים אותו. השכרת תותח קצף אולי נשמעת לכם כמו דבר פשוט אך היא לא ממש פשוטה כי יש כמה תותחים שונים ויש כל מיני חברות, ויש צורך לרדת יותר לפרטים.

איך נמצא חברות להשכרת התותח?

מי בכל משכיר תותח קצף למסיבות? האם יש חברות שמאפשרות השכרה של תותחי קצף ואמצעים מגניבים אחרים? יש חברות ייעודיות שעושות את המשימה החשובה הזו כדי לשמח את כולנו, ויש חברות שבין היתר דואגות למכונות כאלו להשכרה יחד עם שירותים אחרים כמו הפקת מסיבות, הנחיית מסיבות, אטרקציות שונות וכן הלאה. תמיד כדאי לשמוע כמה אפשרויות שונות למסיבה שלכם לפני שתשכירו תותח קצף ותמיד תזכרו שניתן לשלב בין כמה וכמה הפעלות. ניתן לחפש את החברות הללו באינטרנט וכדאי להתעמק מה השירות שכל אחת מהן מציעה לכם.

מה צריך לוודא לפני ההשכרה?

 

  • לפני שאתם בכלל בוחרים את החברה שתשכיר לכם את התותח, חשוב מאוד לבדוק האם התותח בכלל מתאים למסיבה שלכם. יכול להיות שהמוזמנים שלכם מגיעים בלבוש אלגנטי ולכן שימוש בתותח קצף יכול להיות קצת בעייתי. לא רק שצריך ליידע את המוזמנים שיש קצף, צריך לבדוק מה קורה אם חצי מהם יתרחקו מהאזור ולא ירצו להיות בו וכל הסתעפות שונה של האירועים.

 

  • אחרי שהבנתם שהתותח יכול להתאים גם לאוכלוסייה שמגיע למסיבה שלכם או לסוג האירוע שאתם חוגגים, חשוב לבדוק מה בדיוק התותח דורש. תתעניינו במידע כאשר אתם מדברים עם החברות בסקר השוק שאתם מבצעים, ותבינו מה הדרישות המוקדמות. האם יש שטח מינימלי שיכול להיות שימושי עם תותח הקצף? האם הוא צריך להיות מוגבה? כמה זמן הוא יכול לפעול? ועוד פרמטרים רבים אחרים.
  • עוד דבר שחשוב מאוד לבדוק לפני שמשכירים תותח קצף למסיבות הוא האם התותח יכול להיות מופעל עצמאית או שמא יש צורך בהפעלה מקצועית שלו. יש תותחי קצף שלא מאושרים לשימוש עצמי ולכן הם יהיו חייבים להגיע עם מפעיל מורשה, מה שמייקר את המחיר משמעותי.

תותח קצף למסיבות

תותח קצף

תותח קצף

תותח קצף הוא אחת מהדברים המגניבים ביותר שתוכלו להשכיר ליום ההולדת של הילדים שלכם, למסיבה שאתם חוגגים במכללה או לכל מסיבה אחרת שאתם רוצים להפוך למעניינת יותר. יש כמה דברים שכדאי לדעת על תותח הקצף לפני שמכשירים אותו כדי להבין מהו וכיצד הוא פועל.

מה זה תותח קצף?

ככל הנראה יצא לכם לראות תותח קצף בפעולה ואם לא במציאות אז בטלוויזיה, אך לכל מקרה חשוב להבין כיצד המכשיר המגניב הזה פועל. זו למעשה מכונה שמייצרת את הקצף, בדרך כלל משילוב של סבון ומים א יש מכונות שגם משתמשות בחומרים אחרים שיהיו יעילים יותר וכמובן אינם מסוכנים בשום צורה. תותח הקצף לא משמש למטרה אחרת מלבד אווירה מעניינת באותו המקום וכמובן הרמת המורל של כולם. מדובר על מכונה מגניבה במיוחד אך לפני שמשכירים יש כמה דברים שצריך לזכור.

דברים שכדאי לזכור לגבי השכרת תותח קצף

  • תותח קצף הוא אמנם המצאה מגניבה במיוחד ויכולה לשדרג את המסיבה אך באותה מידה היא גם יכולה לפגוע בה. יש תותחי קצף שלא עומדים בתקנים ולמעשה לא כדאי להשכיר אותם אפילו אם מדובר על מחיר זול יותר. התקן האירופאי הוא המחמיר ביותר והוא זה שלמעשה קובע את רוב התקנים האחרים.
  • יש תותחי קצף קטנים ויש תותחים קצף ענקיים שמגיעים עד ל-12 מטרים והספקים של מאות קוב בשעה. לפני שאתם משכירים תותח קצף תוודאו שזה התותח שאתם צריכים, לפי המטרות שלכם בהשכרה שלו. למשל, יש כאלו שירצו קצת כסף במסיבה ויש כאלו שירצו למלא בריכה שלמה בקצף, ולשם כך מוטב לבחור בתותח קצף גדול יותר.  

האם צריך מפעיל?

יש תותחי קצף שיכולים לפעול באופן עצמאי לחלוטין ולא צריכים מפעיל מוסמך. בדרך כלל אלו יהיו התותחים הקטנים יותר. אם אתם רוצים תותח יותר מתקדם, חשוב לקחת בחשבון את הסעיף הזה כי יש מקרים שבהם תחויבו לעבוד עם מפעיל מורשה. יש דגמים פשוטים יותר שגם בהספקים הגדולים יותר יכולים להיות מופעלים די קלות ובפשטות לבד, אך את זה אתם חייבים לבדוק. לא רק שזה יותר נוח זה גם יותר זול עבורכם.

תותח קצף

 

תותח קצף מחיר

תותח קצף יכול להיות הדבר המושלם שיהפוך את המסיבה שלכם למושלמת. אמנם הוא דורש הכנה מקדימה מראש של המוזמנים שלכם ואולי יהיו כאלו שינסו תחילה להתחמק ממנו, אבל אחרי שכולם כבר יהיו בקצף ההנאה האמיתית תתחיל. כמה התענוג הזה יעלה? המחיר תלוי בכמה גורמים.

כמה עולה להשכיר תותח קצף?

לתותח קצף מחיר משתנה מאוד שנע בין 400 שקלים ועד 1000 שקלים לאירוע בודד. הממוצע עומד על בין 600 ל-750 שקלים כאשר אלו הם התותחים שיכולים להתיז קצף למרחק רב ולפזר אותו בצרוה יחסית שווה. המחיר תלוי במשתנים רבים וביניהם סוג התותח עצמו לפי הקיבולת שהוא יכול לספק בשעה אחת, כאשר יש תותחי קצף שיכולים להגיע גם ל-200 קוב בשעה אחת בלבד. המחיר משתנה גם לפי החברה עצמה שקובעת תעריף משלה, וגם המפעיל שלה שיכול לעלות יותר.

איך אפשר לחסוך במחיר ההשכרה?

  • בגלל שלתותח קצף מחיר יחסית גבוה שיכול להגיע לאירוע אחד בודד ל-700 שקלים ומעלה, הישראלים מחפשים דרכי מילוט זולים יותר. אחת מהדרכים החשובות ביותר שבכל מקרה חשוב לעבור בה היא כמובן סקר שוק מעמיק. ללא סקר שוק סביר להניח שלא רק שלא תקבלו את ההצעה הכי משתלמת, לא תדעו בכלל אלו הצעות נוספות קיימות בשוק הרחב הזה שרק הולך וגדל מידי שנה.
  • כדי לחסוך במחיר של השכרת תותח הקצף מוטב לבחור תותח קצף שמתאים לאירוע שלכם ולא את התותח הטוב ביותר באופן אוטומטי. יש תותחים מתקדמים יותר שיכולים למלא אזור גדול תוך זמן קצר וגם כאלו שיכולים להתיז את הקצף באופן אוטומטי לכל הכיוונים, אך לא תמיד הם יהיו נחוצים. לאירוע קטן בגינה מספיק תותח קצף קטן, וגם פיזור הקצף האוטומטי לא תמיד כזה חשוב.

לכמה זמן אתם צריכים את התותח?

ככל שההשכרה של תותח הקצף תהיה לטווח ארוך יותר כך אתם יכולים ליהנות ממחיר נוח יותר. למשל, השכרה של תותח לאירוע אחד בלבד יכולה לעלות 700 שקלים אך לשבוע שלם הוא יעלה 2000 שקלים. כשאתם משווים את המחיר, חשוב מאוד לבדוק את המחיר שמתאים להשכרה שרלוונטית לכם.