תותח קצף מחיר

תותח קצף יכול להיות הדבר המושלם שיהפוך את המסיבה שלכם למושלמת. אמנם הוא דורש הכנה מקדימה מראש של המוזמנים שלכם ואולי יהיו כאלו שינסו תחילה להתחמק ממנו, אבל אחרי שכולם כבר יהיו בקצף ההנאה האמיתית תתחיל. כמה התענוג הזה יעלה? המחיר תלוי בכמה גורמים.

כמה עולה להשכיר תותח קצף?

לתותח קצף מחיר משתנה מאוד שנע בין 400 שקלים ועד 1000 שקלים לאירוע בודד. הממוצע עומד על בין 600 ל-750 שקלים כאשר אלו הם התותחים שיכולים להתיז קצף למרחק רב ולפזר אותו בצרוה יחסית שווה. המחיר תלוי במשתנים רבים וביניהם סוג התותח עצמו לפי הקיבולת שהוא יכול לספק בשעה אחת, כאשר יש תותחי קצף שיכולים להגיע גם ל-200 קוב בשעה אחת בלבד. המחיר משתנה גם לפי החברה עצמה שקובעת תעריף משלה, וגם המפעיל שלה שיכול לעלות יותר.

איך אפשר לחסוך במחיר ההשכרה?

  • בגלל שלתותח קצף מחיר יחסית גבוה שיכול להגיע לאירוע אחד בודד ל-700 שקלים ומעלה, הישראלים מחפשים דרכי מילוט זולים יותר. אחת מהדרכים החשובות ביותר שבכל מקרה חשוב לעבור בה היא כמובן סקר שוק מעמיק. ללא סקר שוק סביר להניח שלא רק שלא תקבלו את ההצעה הכי משתלמת, לא תדעו בכלל אלו הצעות נוספות קיימות בשוק הרחב הזה שרק הולך וגדל מידי שנה.
  • כדי לחסוך במחיר של השכרת תותח הקצף מוטב לבחור תותח קצף שמתאים לאירוע שלכם ולא את התותח הטוב ביותר באופן אוטומטי. יש תותחים מתקדמים יותר שיכולים למלא אזור גדול תוך זמן קצר וגם כאלו שיכולים להתיז את הקצף באופן אוטומטי לכל הכיוונים, אך לא תמיד הם יהיו נחוצים. לאירוע קטן בגינה מספיק תותח קצף קטן, וגם פיזור הקצף האוטומטי לא תמיד כזה חשוב.

לכמה זמן אתם צריכים את התותח?

ככל שההשכרה של תותח הקצף תהיה לטווח ארוך יותר כך אתם יכולים ליהנות ממחיר נוח יותר. למשל, השכרה של תותח לאירוע אחד בלבד יכולה לעלות 700 שקלים אך לשבוע שלם הוא יעלה 2000 שקלים. כשאתם משווים את המחיר, חשוב מאוד לבדוק את המחיר שמתאים להשכרה שרלוונטית לכם.