הובלות קטנות בזול

הובלות קטנות תל אביב

הובלות קטנות? האם אני יכול לעשות את זה לבד…

אנשים רבים חושבים לוותר על השירות של הובלות קטנות תל אביב על מנת “לחסוך” קצת כסף. במאמר הזה ננסה לבדוק האם זה באמת משתלם, והאם בכלל יש צורך בהובלות קטנות בתל אביב בעידן שבו לכל אחד יש רכב.

כאשר אתם זקוקים להעביר פריט ריהוט בודד או מספר מועט של חפצים ממקום למקום, אתם עומדים בפני התלבטות מובנת – האם לבצע את ההעברה לבד, בעזרת חברים והרכב של ההורים, או האם להזמין שירות של הובלות קטנות.

אם בחרתם באפשרות הראשונה, העברה עצמאית עם עזרה של חברים וברכב של ההורים או של חברים שלכם, עליכם לדעת מספר דברים. ראשית, עליכם להתכונן לפציעות. בסופו של דבר אתם כנראה לא סבלים למחייתכם, ואין לכם נסיון בהרמה של ציוד כבד, בהעמסתו על גבי רכב, בפריקתו ובהובלה שלו במדרגות או במקומות צפופים. התוצאה בהחלט יכולה להיות פציעות שונות בגב, ברגליים, במפרקים ובשרירים. לכן, יכול להיות שתצטרכו לקחת מספר ימי חופש מהעבודה או מהלימודים, ללכת לרופא על מנת לקבל תרופות או חבישות, ובקיצור – לבזבז הרבה מאוד זמן וכסף על טיפול בעצמכם לאחר ההובלה.

הדבר השני שחשוב לדעת הוא שהרכב שלכם בוודאי אינו רכב הובלות. יכול להיות שיש לכם או למישהו שקרוב אליכם רכב מהעבודה, ואתם חושבים שאפשר פשוט להעמיס עליו מה שרוצים. אבל אתם צריכים להיות מוכנים לכך שהרכב שלכם ייפגע, יישרט, ושהמכלולים השונים שלו לא נועדו להוביל דברים כבדים כמו מכונת כביסה, מקרר, פסנתר וכדומה. התוצאה תהיה כאמור פגיעות מיידיות ברכב, כמו גם פגיעות רציניות בפעם הבאה שתגיעו למוסך. אז כנראה תצטרכו להחליף את הברקסים, את הרפידות, ומי יודע מה עוד.

הדבר השלישי שעליכם לדעת אם אתם מתכוונים לבצע הובלות קטנות בעצמכם, הוא שאתם עשויים בהחלט להזיק לחפצים אותם אתם רוצים להעביר. אם יש לכם מקרר יקר, מכונת כביסה יקרה או כל דבר אחר, ואם אתם רוצים להעביר אותו אנחנו מניחים שהוא עדיין עובד ותקין – זה בהחלט יהיה חבל מאוד אם הוא ייפגע במהלך ההובלה.